на главную | карта сайта | контакты | українською
 на главную > юридические статьи > Особливості надання інформації з обмеженим доступом контролюючим органам. Частина 4.  
 
  Признание и допуск к принудительному исполнению решений иностранных судов, на территории Украины, России, Казахстана (экзекватура, легализация)
   
  Обжалование в Европейском суде по правам человека
   
  Юридическая проверка контрагентов по России, Украине, Казахстану
   
  Услуги для физических и юридических лиц, резидентов России
   
  Защита интересов в суде
   
  Юридические услуги на территории России
   
  Наследование
   
  Досудебное урегулирование споров
   
  Исполнительное производство
   
  Услуги арбитражного управляющего
   
  Защита прав потребителей
   
  Составление и сопровождение договоров
   
  Сопровождение кредитных отношений
   
  Регистрация юридических лиц и СПД
   
  Защита интересов страхователя при наступлении страховых случаев
   
  Обжалование штрафных санкций ГАИ
   
  Межконфессиональные споры
   
  Семейный юрист
   
  Юридическое сопровождение брачно-семейных отношений
   


    • Государственные органы
    • Реквизиты судов
    • Хозяйственные суды
       Украины
 
Партнеры:

РУБРИКИ СТАТЕЙ
• Финансовая деятельность государства
• Предмет, метод и система финансового права
• Правовые основы финансового контроля в Украине
• Государственный бюджет Украины и бюджетное право
• Бюджетный процесс в Украине и его участники
• Налоговое право
• Аграрне право України
• Правовые основы государственного кредита
• Правовые основы страхования
• Правовое регулирование государственных расходов в Украине
• Правовые основы банковской деятельности в Украине
• Господарське право України
• Безпека бізнесу
• Земельне право
• Разное
• Банківське право України
• Громадські об’єднання в Україні
• Інтелектуальна власність
 
Партнеры:

 4 июля 2014
 Безпека бізнесу

Особливості надання інформації з обмеженим доступом контролюючим органам. Частина 4.

Частина 4

Продолжение. Начало статьи смотреть здесь: Часть 1, Часть 2, Часть 3

ДСБЕЗ користуються правами, передбаченими законами України «Про міліцію», «Про оперативно-розшукову діяльність», Кримінально-процесуальним кодексом. Зокрема, при наявності даних про порушення законодавства, що регулює фінансову, господарську й іншу підприємницьку діяльність, що спричиняють кримінальну відповідальність, працівники ДСБЕЗ мають право:

  • безперешкодно входити в приміщення підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності (крім іноземних дипломатичних представництв), у виробничі приміщення, склади, сховища, використовувані громадянами для заняття підприємництвом;
  • вилучати необхідні матеріали про кредитні і фінансові операції, матеріальні цінності, кошти, а також сировину і продукцію у встановленому законодавством порядку; опечатувати каси, приміщення, місця збереження документів, грошей і товарно-матеріальних цінностей;
  • вимагати обов'язкового проведення перевірок, інвентаризацій і ревізій виробничої і фінансової діяльності підприємств, установ і організацій; одержувати від посадових і матеріально-відповідальних осіб пояснення про факти порушення законодавства;
  • вилучати в громадян і посадових осіб документи, що мають ознаки підробки, а також речі, предмети і речовини, вилучені з цивільного обігу і знаходяться в громадян без спеціального дозволу, а також безгосподарне майно й у встановленому порядку вирішувати питання про його приналежність;
  • одержувати безкоштовно від підприємств, установ, організацій і громадян інформацію, за винятком випадків, коли законом установлений спеціальний порядок її одержання;

Закон України «Про міліцію» визначає права міліції, у тому числі ДСБЕЗ, при проведенні перевірок суб'єктів господарювання:

  • одержувати безперешкодно і безкоштовно від підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності й об'єднань громадян на письмовий запит відомості (у тому числі і такі, що складають комерційну і банківську таємницю), необхідні у справах про злочини, що знаходяться у провадженні міліції. Одержання від банків інформації, що містить банківську таємницю, здійснюється в порядку й обсязі, встановлених Законом України «Про банки і банківську діяльність»;
  • за рішенням суду в присутності понятих і керівників підприємств, установ, організацій, фізичних осіб, щодо яких проводиться перевірка, вимагати і вилучати оригінали документів. що свідчать про правопорушення,
  • вивчати документи, що свідчать про правопорушення, за рахунок відповідного органа міліції робити з них копії з залишенням особам, щодо яких проводиться перевірка, описів документів, з яких виготовлені копії.

Іноді підприємця перевіряють органи державного нагляду за охороною праці. Положення про Державний департамент нагляду за дотриманням законодавства про працю (Держ- наглядпраці), затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2003 р. № 50. Це Положення встановлює, що Держнаглядпраці здійснює контроль додержання законодавства про працю та загальнообов'язкове державне соціальне страхування в частині забезпечення реалізації прав і гарантій працівників шляхом проведення перевірок роботодавців та робочих органів виконавчих дирекцій фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування. Держнаглядпраці має право:

  • утворювати експертні і робочі групи, залучати спеціалістів органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, роботодавців, представників об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками), а також громадських інспекторів праці для проведення перевірок і розгляду питань, що належать до його компетенції, та громадян (на їх вимогу) у разі проведення перевірки за їх зверненням;
  • одержувати у встановленому законодавством порядку від органів виконавчої влади й органів місцевого самоврядування, роботодавців, робочих органів виконавчих дирекцій фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього задач;

Посадові особи Держнаглядпраці (головні державні інспектори праці, їхні заступники, державні інспектори праці) мають право:

  • безперешкодно в будь-який час без попереднього інформування з пред'явленням службового посвідчення відвідувати для перевірки дотримання законодавства про роботу і загальнообов'язкове державне соціальне страхування адміністративні і виробничі приміщення роботодавців, робочі органи виконавчих дирекцій фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування;
  • ознайомлюватися з інформацією, документами і матеріалами та одержувати від роботодавців, робочих органів виконавчих дирекцій фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування копії або витяги з документів, ведення яких передбачено законодавством про працю та загальнообов'язкове державне соціальне страхування, необхідних для виконання їх повноважень. Вимагати від роботодавців або працівників необхідні пояснення. Для проведення перевірки роботодавцем надається робоче місце з можливістю ведення конфіденційної розмови з працівниками, створюються з цією метою інші належні умови.

У якості висновку відзначимо наступне. Проведення перевірок різними суб'єктами в більшості випадків припускає їх право одержувати інформацію про діяльність підприємців. Але законодавство України містить ряд гарантій захисту інтересів суб'єктів підприємництва в ході перевірок. Основна рекомендація - будь-які дії контролюючих органів по одержанню інформації від підприємця повинні залишати «документальні сліди». Для цього необхідно вести журнали реєстрації перевірок суб'єкта підприємницької діяльності. Відмовлення ж особи, що здійснює перевірку, від підпису в журналі є підставою для недопущення його до проведення перевірки.

При цьому, суб'єкт підприємницької діяльності має право перевірити наявність відповідних повноважень особи, що здійснює перевірку, до початку перевірки, подзвонивши до відповідного контролюючого органа.



Другие статьи на тему Безпека бізнесу
 Методика створення системи конкурентної розвідки на підприємстві
Для кого система ділової розвідки становить найбільший інтерес? Насамперед, для великих корпоративних утворень: фінансово-промислових груп, банків, корпорацій, торговельних мереж.
 Конкурентна розвідка як засіб боротьби з протиправними посяганнями на інтереси підприємства
Використання розвідки в діяльності бізнесу почалося аж ніяк не наприкінці 20-го сторіччя. Людина постійно щось пізнає, розвідує. Бізнес - це лише одна з багатьох сфер застосування розвідки. Як у минулому, так і нині підприємці не завжди досягали в бізнесі ідеальних результатів.
 Адміністративна, цивільно-правова та дисциплінарна відповідальність у сфері бізнесу. Частина 4.
Стаття 40 КЗпП України передбачає, що трудовий договір, укладений на невизначений строк, а також строковий трудовий договір до закінчення строку його чинності можуть бути розірвані власником або уповноваженим ним органом лише у випадках...
 Адміністративна, цивільно-правова та дисциплінарна відповідальність у сфері бізнесу. Частина 3.
Відповідно до ст. 55 Конституції України, ст. 15 ЦК України, кожен має право на судовий захист. При цьому основна маса цивільно-правових спорів розглядається судами загальної юрисдикції. Не є винятком і цивільно-правові спори з приводу інформації з обмеженим доступом.
 Адміністративна, цивільно-правова та дисциплінарна відповідальність у сфері бізнесу. Частина 2.
Огляд речей може провадитись уповноваженими на те посадовим особами Служби безпеки України, органів внутрішніх справ, Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, воєнізованої охорони, цивільної авіації, митних установ...
 Адміністративна, цивільно-правова та дисциплінарна відповідальність у сфері бізнесу. Частина 1.
Завданням Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП) є охорона прав і свобод громадян, власності, конституційного ладу України, прав і законних інтересів підприємств, установ і організацій, встановленого правопорядку, зміцнення законності...


  • Общее
     судопроизводство
  • Хозяйственное
    судопроизводство
  • Административное
    судопроизводство
  • Третейское
     судопроизводство


 РЕЗОНАНСНОЕ ДЕЛО
 • Дело о наследовании
 • Иск о признании принятия наследства
путем совместного проживания
вместе с наследодателем
 • Иск о предоставлении
дополнительного срока
для вступления в наследство
 ПРЕЦЕДЕНТНОЕ ДЕЛО
 • Иск к страховой компании
 Выгодное предложение!
Иск по обжалованию штрафа ГАИ - всего 100 гривен!
 Актуально!
Признание кредитных договоров в валюте недействительными, с рассрочкой долга на необходимое время.
КOHTAКТНАЯ ИНФОРМАЦИЯ
Украина:
+38 (097) 270-06-27 (только месенджеры: Viber, Skype)
Россия (Москва):
+7 915 332 77 69
Москва, Осенний бульвар, д.4, оф 12.
 Skype denukrlaw

 Новая услуга
Юридическое сопровождение брачно-семейных отношений
Предлагаем услуги семейного юриста!
Услуги специалиста по разрешению правовых сложностей и/или вопросов только Вашей семьи. Абонентская плата - 800 грн. в месяц.
Защита интересов страхователя при наступлении страховых случаев
Событие ДТП, оценка автотранспорта, промежуточное обжалование действий страховщика, судебное обжалование, обжалование действий/бездествия страховщика в соответствующих контролирующих органах



о компании | юридические услуги | контакты | статьи | финансовое право
 
   Юридическая фирма "Куратор"
   2019 г.Днепр